2022. június 20., hétfő

Újabb sikersztori! Mínusz 11 kiló, 7 hét alatt!

Újabb diéta-sikersztori érkezett hozzánk emailben. Olvassátok el elégedett Vásárlónk szavait!


"28 éves vagyok. 10 éve kezdtek el lerakodni rám a zsírpárnák. Nagyon nehezen viseltem,mert mindig mozogtam életemben. A pajzsmirigy én is elkezdett alulműködni. Szültem két gyereket és a 10 év alatt majdnem 30 kilót szedtem fel. Borzalmasan el voltam keseredve. Próbáltam annyi mindent,millió sikertelenség. A munkatársam fel évig mondta,hogy próbáljam ki. Nagyon bánom,hogy nem első szóra rendeltem meg. A második dobozt szedem, 7 hét alatt 11 kilót fogytam. Most örömömben sírok végre a mérlegen. Nem hagyom abba,nincs megállj! Az első 3 napban,azt hittem,hogy terhes vagyok,annyira szédültem és hányingerem volt. Az étvágyam nagyon csökkent és nincs meg már a kényszeres evés vágya és az édességet sem kívánom. Remélem tartani is tudom a végén a megszerzett súlyomat. :)

Sajnos nem készítettem célzottan előtte képet, de az első kép szeptemberi, a második mai. Hozzájárulok, hogy arc nélkül felkerüljön a blogra, akár szöveggel együtt is, név nélkül."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Októberi Sikersztorik érkeztek!

3 Nő, összesen 62 kiló fogyás!! Fantasztikus eredmények, megújult külsők, újjászületett Nők! Fogadjátok szeretettel ezt a három inspiráló er...