2022. május 12., csütörtök

Kinga és Adri története - összesen mínusz 30 kiló, KÉPEKKEL!



Két fantasztikus sikertörténetet szeretnénk bemutatni Nektek! Kinga és Adri története még a mi - sok fogyást látott - csapatunkat is megdöbbentette, mert azt gondoljuk, gyakorlatilag mindkét esetben egy-egy új NŐ született. Olvassátok szeretettel a Beszámolókat!

Kinga: Összesen 23 kilótól sikerült megszabadulnom 5 hónap leforgása alatt a Hoodia kapszulával... Már tavaly év végén elkezdtem a diétát, bízva abban, hogy sikerül idén nyárra 10-12 kilót leadnom, de őszintén megmondom, hogy ilyen eredményre én sem számítottam. Ahogy jöttek az első kisebb sikerek, mínuszok...adták a löketet a többihez. Belekerültem egy spirálba, ami végül ide vezetett engem. A gimiben voltam utoljára annyi kiló, mint most! 

(U.i: Természetesen ezt a bikinit már hanyagolni fogom idén:) csak a kép kedvéért viselem, de muszáj lesz újakat vennem:))




Adri: Az én fogyásom kilóban nem annyira megdöbbentő, mert csak 7-8 kiló ment le végül, de elnézve a képeket, még én sem hiszem el, hogy pár kiló ilyen változást eredményezhet. Ahogy ti is mondtátok, én is azt érzem, hogy egy új testem lett. És ezt a Hoodia kapszulának köszönhetem! Egyértelműen az első termék, ami végre eredményt hozott és természetesen a kitartásom is kellett hozzá, de mégis adott egy hatalmas könnyebbséget. Alig várom a nyarat! Köszönöm!

           







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Októberi Sikersztorik érkeztek!

3 Nő, összesen 62 kiló fogyás!! Fantasztikus eredmények, megújult külsők, újjászületett Nők! Fogadjátok szeretettel ezt a három inspiráló er...