2022. október 24., hétfő

Októberi Sikersztorik érkeztek!

3 Nő, összesen 62 kiló fogyás!! Fantasztikus eredmények, megújult külsők, újjászületett Nők!
Fogadjátok szeretettel ezt a három inspiráló eredményt! Gratulálunk!

"Pár éve csak felfelé jönnek a kilók, folyamatosan ettem, állandóan éhes voltam, nem tudtam megállni, hogy ne vacsizzak be... Barátnőm mesélt a Hoodia kapszularol, hogy milyen sokat fogyott tőle a rokona, próbáljam ki én is, hátha! Nem igazán hiszek már semmiben, mert eddig kb semmi se vált be... Napi 1-2 decit ittam ezelőtt, ettől iszok állandóan, 2-3 liter víz is lemegy már... Nem érzem végre azt, hogy éhes vagyok, elveszi az éhségérzetet, így már nem tele hassal fogrolódok este az ágyban, nagyon durva, hogy ilyen rövid időn belül hatalmas eredmény született, iszonyatosan jó érzés! 2 hónap alatt - 12 kg! De nem állunk meg, tervem még legalább 5 kilót leadni!
Aki még gondolkodik, ne tegye, vágjon bele, mert ezzel végre bárkinek sikerülhet! 
Egyébként több ismerősöm szedi általam, akikről szintén olvadnak már a kilók 
Köszönöm!!!"




"Tavaly nyáron kezdtem el a fogyókúrát és  a 2 kép 1 évvel eltéréssel készült. Összesen kb 5 doboz hoodiát, szedtem be 1 év leforgása alatt és 30 kilót fogytam vele de folytatom tovább az álom alak eléréséig"




"Igazából ezt a csodaszert a nővéremnek köszönhetem, a munka társa ajánlotta neki, aki büszkén  mesélte hogy mitől is lett karcsúbb.. 

Én is megrendeltem, a hoodia p57 étvágy csökkentő gyógyszert, és tényleg működött!
2,5 hónap alatt közel 20 kilót fogytam,  3 havi adagot rendeltem meg, de már az utolsó csomagnak a felét szedtem el, mert már nem, akartam karcsúbb lenni.
3 hónap alatt  80 kg ról 60 lettem!
Köszönöm Hoodia p57!"












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Októberi Sikersztorik érkeztek!

3 Nő, összesen 62 kiló fogyás!! Fantasztikus eredmények, megújult külsők, újjászületett Nők! Fogadjátok szeretettel ezt a három inspiráló er...